7:e December 2010

God morgon!

Uppe lite tidigare här idag, skönt. Är ganska trött dock. Men det går nog bra. Ska göra ett 11-timmarspass på Donken ikväll och sen är jag ledig resten av veckan, underbart!

Sitter här och slappar. Läser bloggar och kikar YouTube-klicpp med MTV i bakgrunden. Man kan ha det klart sämre. Shoppade lite igår (jag vet, jag borde inte) som jag visar er lite senare. Kunde inte låta bli bara, hehe.

Kom även på av någon anledning hur bra den här låten är. Hur många gånger jag än hör den så går det inte att bli trött på den.

Det här inlägget postades i Jag gillar, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

