8:e December 2010

God morgon människor 🙂

Sovit gott? Jag har sovit som en prinsessa tills nu. Vaknade upp på bra humör men det sänktes en aning när jag insåg att jag är mer snorig än igår. Orkar inte med sånt just nu, har alldeles för mycket roligt att hitta på för att kunna acceptera en förkylning. Tanken är att jag ska ut och gå med Katte idag, ska känna efter om jag orkar, håll tummarna folket!

Min to-do-lista idag är väldigt, väldigt avancerad: Promenad med Katte, hämta lite saker hos mamma och pappa, måla naglarna, laga middag och slappa. My God jag är upptagen… Får väl försöka plugga lite, för jag har en massa kvar och det ska vara klart nästa vecka.

Nä, nu ska jag samla ihop mig lite här. Ha en fin dag alleman! Puss&kram

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

