13:e December 2010

Gókväll i stugorna!

Haft en fin dag? Min har varit fin. Har jobbat, sett Alingsås lucia, strosat lite på stan, fikat hos Sebastians mormor och morfar, käkat pizza och nu sitter vi bänkade framför Svenska hjältar-galan. Är bara 20 minuter in i programet och jag sitter redan med tårar i ögonen. Jag är ju så blödig, men den här galan är ju så fin. Verkligen ett bra initiativ.

Nu ska vi sitta här en stund till och bara vara. Är galet trött och måste leta fram mina piller igen, dramatiskt, jag vet.

Puss på er!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

