22:a December 2010

Gokväll på er gott folk!

Känner mig som en hög potatismos. Blek och mosig. Störd dag på jobbet. Nu har jag och älsklingen gjort lite ärenden och är äntligen hemma. Granen lyser, Sebastian hänger upp två nya, fina lampor i köket och om en stund kommer Cissi, känslan är bra.

Fyra bra saker idag:

1. Jag är visst ledig imorgon,något jag tidigare missat.

2. Om en stund kommer Cissi och dricker glögg och äter pepparkakor.

3. Idag är årets mörkaste dag, från och med nu blir det inte värre.

4. Jag har en underbar gräddklick på mitt mos som förgyller mitt allt.

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 22:a December 2010

  1. Sebastian skriver:

    4 va spännande 🙂

Kommentera

