3:e Januari 2011

Godmorgon människor!

Inget vidare här, vaknade upp med mördande huvudvärk och blodsmak i munnen. Nu låter jag riktigt gnällig, jag vet, men nu är jag trött på den här skiten! Nu får den ge sig, förkylningsas!

Så, nu har jag ventilerat lite. Planerna för dagen var att jag skulle åka till Katte för att få lite slingor i håret och jag är verkligen jättesugen men mår inget vidare plus att det inte känns som att det är speciellt schysst att komma dit och smitta ner hela huset. Det gör att planerna typ blir såhär: tvätta och ligga i soffan. Tjing så länge!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

