Chokladmuffins och morotsstänger

Gokvälls folket!

Har haft en riktigt bra eftermiddag förkylningen till trots. Sov riktigt länge inatt och efter mycket vila känner jag (hoppas jag har rätt) att jag är på bättringsvägen, underbart! Jag och min karl har bakat tillsammans och har nu suttit här och frossat. Är fortfarande sugen och tar till ett utav mina och Kattes gamla knep: när man ätit onyttigt plockar man fram till exempel ett äpple eller lite morotsstavar och fortsätter äta. På så sätt känns det som om man varit lite nyttig i alla fall, ni borde prova 🙂

Nu ska vi titta på Bond här en stund innan det är läggdags. Puss&kram människor

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Chokladmuffins och morotsstänger

  1. Katte skriver:

    haha! det knepet funkat ALLTID! hoppas färgen blev bra. :]

Kommentera

