6 Januari 2011

Goddag människor.

Inte hört från mig på ett tag här jag vet. Idag är en sån där dag. Otroligt trött, ligger bara i soffan och gör ingenting och så ska jag till jobbet. Vill inte tänka på hur seg jag kommer vara när jag kommer därifrån. Men sen är det ledig helg och jag får väl vila då, woptidoo…

Igår gjorde vi inte mycket, min stackars pojkvän har till slut fått mitt virus och nu ligger han istället, crap. Nu blir det lunch och så hoppas vi den sista timman innan jag ska till jobbet går riktigt lååångsaamt…


Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

