Några ord i natten

Äntligen hemma! Herregud vad mycket det har varit att göra på jobbet ikväll, sinnessjukt. Benen är svullna, huvudet är trött, magen är hungrig och halsen värker. Vi hoppas på en comeback imorgon.

Kom hem och hittade Sebastian snarkandes, fullt påklädd på soffan. Alltså shit. Det kom en stor våg av ömhet sköljandes över mig. Det värker i hela kroppen för känslorna får inte plats. Det här kan låta lite psycho men jag stod flera minuter och bara tittade på honom innan jag gjorde i ordning mig för natten. Och nä, jag är inte rubbad, bara töntigt kär.

Puss och godnatt på er alleman!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

