26 Januari 2011

Goddag.

Har inte orkat blogga förrän nu. Sov riktigt länge innan jag givk upp och började plugga. Har tagit några korta uppehåll för att vila huvudet. Idag är jag en riktigt lipsill. Sitter här och gråter för det mesta. En sån dag. Och givetvis handlar allt på TV om sorgliga saker just idag. Bulimi, scizifreni, tonårsprostitutuion. Usch. Behöver en varm, lång kram. Till hjärtat kommer hem får jag nöja mig med en lång, varm dusch istället. Fick en jättefin överraskning av Sebastian igår som jag ska visa er med 🙂 Fin dag folket! Puss

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

