Sneezy

Har precis haft ett nysmaraton för mig själv här i soffan. Kan varit världsrekord, synd bara att jag inte kan bevisa det 😦 Har i alla fall pluggat 1½ timme och ni ska veta att jag blir rysligt smart. Jag menar, bara av att läsa om informell och emetionell aggression, pseudovetenskap och det vetenskaploga hjulet får ju ens IQ att höjas ett par steg 😉

Nu ska jag titta på Legally Blonde (ja, jag gillar att se filmer två gånger på rad) och invänta sambon min. Funderar på att knäcka en burk cola med…

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

