9 Februari 2011

Godmorgon folket!

Är återigen uppe före tuppen. Tänkte att det va väl lika bra att gå upp när man ändå var vaken. Ska gå igenom min posthög och sedan dra på mig min kära gamla baddräkt och åka till simhallen. Kände att jag behöver röra lite på mig.

Efter det ska jag till stallet och sen – det bästa av allt: TILL VINDEN! 🙂 Alltid så kul. Utfärdar härmed en liiiiiten varning till Sebastian som jag glömt innan: jag kan komma hem med alldeles för mycket saker som vi inte behöver, bara för att det är såååå roligt. Men jag kan inte hjälpa det 😉

Trevlig dag människor 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

