11 Februari 2011

And I’m back! Min dator har inte velat samarbeta på ett litet tag och ja, jag har känt mig något stympad. Sorgligt men sant.

Var en bra dag igår, blev tyvärr ingen ridning för det var så pissigt väger, synd 😦 Var sedan på min systers föreställning som faktiskt var riktigt bra med en del strålande skådespelarinsatser. Skrattade högt flera gånger, precis som det ska vara. Har bilder att visa lite senare. Nu ska jag klä på mig och åka till stallet och släppa ut pållarna. Puss på er!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

