14 Februari 2011

Idag är det alla hjärtans dag. Amerikanskt tjafs eller en fin tradition? Det är den stora frågan. Lite mysigt blir mitt svar. Vad tycker ni? Borde man göra något speciellt en dag som denna? Jaja, vi får väl se. Har i alla fall skjutsat Sebastian till jobbet så jag kan behålla bilen idag. Borde gått och lagt mig med en gång men jag kunde inte hålla mig. Har läst lite bloggar och myser i soffan en stund till. Funderar helt seriöst på att ta en varm dusch innan jag kryper ner i sängen en stund till. Do or not do?

För övrigt denna dag blir det stall, Elgiganten, fika med Karin och sedan lite plugg om jag får bestämma. Ska rida ut för första gången idag, spännande 🙂

Nä, en dusch blir det! Puss och trevligt dag folket!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

