Chokladbollar

Och ni som känner mig tror nu att jag sitter och mumsar i  mig negerbollar. Men det kan jag tala om för er att det gör jag inte, däremot är jag förbaskat sugen på chokladbollar. Mitt huvud värker som om det satt i ett skruvstäd och jag har just spenderat en halvtimme i duschen för att försöka få upp värmen, så ni fattar att jag skulle behöva lite tröstätning. Får ta Sebastian istället 😉

Passar på att visa en av de fina blommor jag fick igår. Min karl älskar mig 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

