Cerise classic

Stort gilla på den färgglada kostymen. Klassiskt men fräscht med lite försiktigt vårkänsla.

The Sartorialist

 

Det här inlägget postades i Inspiration, Mode. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Cerise classic

  1. Hej! Just nu kör jag en Dagens Fråga på min blogg och det skulle vara otroligt snällt om du tog dig tiden att gå in och svara! 🙂

    http://caydens.blogg.se/2011/february/dagens-fraga.html

    PS. Ledsen om du inte vill ha sådana här kommentarer..

    Kram!

  2. Sophie skriver:

    eller så läser jag bara din blogg, du verkar ju ha samma smak som jag hehe! så kan du lägga upp allt bra 😛 (ingen press alls, haha) älskar jackan! det är något med guldknappar som alltid får mig att älska en kappa!

Kommentera

