Onsdagskväll

Goderafton mitt herrskap!

Har ägnat kvällen framför Halv åtta hos mig och Sveriges fulaste hem tillsammans med Sebastian, Sweizernöt och Pringles paprika (fortfarande lika goda som i Turkiet i somras). Har precis kommit ur en ångande dusch och jobbångesten har släppt liiite. Jag som legat hemma en hel vecka (varit sjuk i och för sig men ändå). Nu har jag ingen lust alls att jobba hela helgen. Bläää. Jaja, få försöka peppa lite, går nog bra 🙂

Här får ni en tjusig bild på en tjusig outfit och så säger jag godnatt.

Fina byxor, fin blus, fin rosett, fin kavaj. Like!

Puss&kram på er!

Det här inlägget postades i Inspiration, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

