9 Mars 2011

God morgon medmänniskor.

Var uppe före tuppen idag och åkte till stallet. Var stenhårt i marken så det blev bara en kort skrittur idag, synd 😦 Jag som var så sugen på att rida. Bättre lycka imorgon.

Nu sitter jag och käkar frukost och bläddrar i ELLE. Jag (klantskallen) har råkat köpa två kopior av samma nummer, värt har jag hört. Not. Njuter i alla fall av en bagel och kaffe och ska snart göra mig iordning. 3:ornas dansföreställning tillsammans med Asp och Bönan väntar. Efter det en sväng på stan och en kaffe. Trevlig förmiddag 🙂

Ha en bra dag folket 🙂 Puss och kram

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

