18 Mars 2011

Då var det morgon igen och då undrar jag: vad hände?!

Finn ett fel på den här bilden:

Just det, snö. SNÖ! Sluta! Inte kul. Det var ju för sjutton vår här igår och nu ser man inte ens gräsmattan. Jaha, vinterskor och jacka på idag igen då.

Nu blir det snart frukost, ett ägg står och kokar och för första gången på länge är jag faktiskt sugen på att äta frukost. Man får passa på då.

Ha en fin dag folket 🙂 Puss&kram

 

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 18 Mars 2011

  1. Katte skriver:

    hahah!!! Kom precis på mig själv med att skriva följande: Tjenna! Melodifestivalen i helgen? ..Jag måste ju vara den enda som inte fattat att finalen var förra veckan 😛 moahahah!! Jaja.. Snö SUGER! Jag vill ha vår nu jue!

Kommentera

