Bröderna Lejonhjärta

Tjenixen på er.

Får jag bara tala om vilken UNDERBART väder det är här?! Om man var deprimerad för att det kom snö igår så kompenserades det idag vill jag lova! 9 grader, vindstilla och strålande sol, frickin’ fantastic 🙂

Har haft en fin dag med mysfrukost och sen smörgåstårta hos Sebastians päron där det var fullt hus. Nu har mannen min åkt till Skövde för kvällen och jag passar på att skriva min packlista inför Stockholm. En massa viktiga saker att ha med sig så det gäller att inte glömma något. Roar mig samtidigt med att kolla på Bröderna Lejonhjärta, det var inte igår. Otroligt hemsk men fin historia. Hon är för bra den där Astrid.

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

