28 Mars 2011

Det är väl den 28:e? Jaja, whatever egentligen. Har precis kommit från stallet och är så sjukt frusen! Ska hoppa in i en skållhet dusch om några minuter.

Har ni haft en bra helg? Det har jag 🙂 Har försökt vila upp mig lite men likförbannat har jag dragit på mig en förkylning, bara att hoppas att den inte är lika envis som de andra i år har varit. Hade i alla fall en kanon söndag igår, bara mys och kärlek. Jag behövde verkligen ladda om batterierna lite. Otroligt skönt med en dag hemma efter en vecka i Stockholm.

 

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 28 Mars 2011

  1. Sebastian skriver:

    den blixten är inte nådig 😛

Kommentera

