En varm rekommendation

Tar nu en paus i pluggande för att vila mitt värkande huvud. Har gjort över hälften, tack och lov men än brinner det i knutarna för jag måste börja läsa materialet för nästa uppgift. Några av de här brudarna har ett hiskeligt tempo och jag börjar undra vad dom gör för övrigt? Jag menar, jag har jobb, hästar och möten att hinna med också, hur gör dom?!

Tänkte bara passa på att jag har fått tag på en totalgrym tidning den här månaden. SOLO mode har premiär och den kickar ass med alla konkurrenter. It’s true. Köp den, jag lovar att ni inte blir besvikna.

Det här inlägget postades i Jag gillar, Mode, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

