Vi är duktiga

Jag och min man sitter på söndagkväll och skriver rent varsitt protokoll. Duktigt va? Haha, skämt åsido, har man inte gjort det tidigare får man göra det nu. Blir lite lättare med en riktigt god thaigryta och kladdkakemuffins i magen 🙂

Givetvis förlorade AHK idag, är nästan benägen att hålla med Sebastians pappa om att det var mitt fel. Här kommer lite fakta om mig: jag har aldrig varit på en match inom någon sport någonsin där laget jag hejar på har vunnit. Det är sjukt. Ska aldrig mer gå på någon match. Eller jo, kanske…

Nu blir det film eller fenomen på TV. Sov gott sen folket 🙂 Puss&kram

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

