Vår lille skrutt

Nu har vi tingat vår lille sötnos. Är helt totalkära! Nu är bara frågan om den ska heta Stella eller Tilde. Inte helt lätt. Men det spelar egentligen ingen roll för jag lär väl kalla den allt förutom det om jag känner mig  själv rätt. Skruttis, sötnos, tjockis, stumpan… A, ni fattar 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Vår lille skrutt

  1. Linnea skriver:

    Vad är det för ras? Vem ska va hemma med den hela dagarna?

  2. Sebastian skriver:

    Hundar behöver oxå ha några timmar själv om dagarna. Relaxtime 🙂

  3. Linnea skriver:

    Njaa, håller inte riktigt med där.. Valpar ska helst inte lämnas ensamma en minut…

    • Julia skriver:

      sant linnea!
      och johanna en jack russel terrier, är du säker på att du vill ha en sådan, du tycker ju varken om texas eller signe.

      • jmeriksson skriver:

        Tjejer, jag uppskattar att ni bryr er men det är upp till mig. Vi har redan tänkt och vi har bestämt oss. Handpenningen är lagd och hon kommer hem den 20:e. Vi har löst så att hon inte behöver vara ensam som valp och allt annat som behöver lösas så ni kan vara lugna.

  4. julia skriver:

    Jag bryr mig om hunden. Den får inte vara ensam en minut när den är valp, hoppas den slipper vara det också.

    • Sebastian skriver:

      Johanna är inte ensam om att skaffa hunden. Den kommer få precis så mycket sällskap den behöver!
      Lägg ner all misstro!

      • Julia skriver:

        Det är inte frågan om misstro, vill bara göra klart hur det är och vad hon ger sig in på för jag vet att johanna aldrig haft valp. Hur det ligger till med dina valpkunnskaper vet jag ingetom, jag känner inte dig. Jag tycker i vilket fall som helst att Stella är namnet ni borde köra på, det skall ju vara ett namn med ‘s’-ljud helst.

  5. Linnea skriver:

    jaja. Gullig är den ju iaf 🙂

Kommentera

