7 April 2011

Goder morgon folket!

Att jag redan är uppe när jag till och med är ledig idag. Kära hjärtanes! Väntar på vår tvättmaskin som kommer idag 🙂 Hoppas den är bra för jag har en massa saker som jag inte velat tvätta i den gamla maskinen. Sen blir det en tur till stallet för att släppa ut pållarna, hem och laga mat, kolla när Läcker’ol ska löshoppas och sen gå till banken. Jag undrar vart mina lediga dagar tar vägen!? Aja, ha en fin dag ni andra i alla fall 🙂 Puss

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

