Älskade

Har haft en skön morgon och förmiddag. Pratade lite med mormor, släppte ut hästarna, åkte och hälsade på Lena och Märta (behövde lite terapi och studievägledning 😉 ) och sen kollade jag på Läcker’ol. Och jag säger då det, shit vad fin han har blivit! Hoppade gott och väl 1,5 meter. Tjoff sa det och så flög han! Min fina pålle 🙂

Var jättemysigt att träffa Lena och Märta lite med. Är alltid så stressad när man vart i stallet eller så vill man bara hem så det blir aldrig av. Märta var så blyg inför mig att jag inte ens fick en hej-kram. Usch vad det gjorde ont i hjärtat! Det är väl om något ett säkert tecken på att man varit borta för länge! Fick i alla fall en massa gosiga pussar och springkramar när jag skulle åka ❤

Allra finaste Märta ❤

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Älskade

  1. Katte skriver:

    haha nä du! Det är frågan! Vad söt M har blivit!!! 🙂

  2. Katte skriver:

    Jag såg det! Ras? Är så sjukt avis! Jag hade så gärna köpt en hund men Håkan vägrar ju 😦 Men absolut en promenad eller fika någon dag!! (varför inte båda?!) Längesedan ju nu! Jag har knäppt schema men hyffsat många ”halvdagar” veckorna innan APU:n, då e jag ju i Alingsås hela dagarna och slutar senast fyra.. antagligen. 🙂 Hur har du det sj?!

  3. Katte skriver:

    aaaw! 🙂 Tack du!
    hm.. måndag kan bli tajt.. torsdag funkar nog.. har inga inplanerade lektioner den dagen. Har dock projektarbete som ska snackas ihop.. men vi kan väl boka in torsdag så hörs vi av?! kramar!

Kommentera

