8 April 2011

Åh, snoozade alldeles för länge idag. Inte för att jag kommer komma för sent eller något men jag hade hoppats hinna städa, äta frukost och läsa lite bloggar och så i lugn och ro. Blev liksom bestulen på lite fri tid idag 😦 Men jag får ju skylla mig själv.

Igår var jag och Sebastian i alla fall på en shoppingrunda och det enda som saknas innan Vilda kommer hem nu är mat. Tror vi. Kommer säkert komma på en massa saker som är bra att ha men nu har vi i alla fall det mest nödvändiga 🙂 Bara så tomt utan hunden ju!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

