Sunday

Då var den här helgen nästan slut. Har gått otroligt fort fast jag imorse tyckte att det hade varit en lång helg. Lite velig typ. Var på Klaras 25-årsfest igår och det var riktigt trevligt. Gjorde dock sönder mina nyaste byxor och blev riktigt bitter på mig själv 😦 Får leta efter ett par liknande när jag har råd. Sen har vi varit på kalas och träffat alla mina goa kusiner. Saknar dom så när man inte ser dom så ofta. Nu har vi käkat lite gott och ska se färdigt en film. Har längtat ett par timmar att få slöa i soffan nu. Både jag och Sebastian är lite väl trötta idag 😉 Trevlig söndagkväll folket!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

