17 April 2011

Gud vilken dag. Mitt huvud! Jag var grinig på Sebastian helt utan anledning precis innan vi skiljdes åt vilket gör att jag nu har världens sämsta samvete. Sen ringer jag mamma och vi börjar prata om riktigt jobbiga grejer. Psykiskt påfrestande. På det är jag förkyld och trött igen. Varför är det 15 grader och sol ute just idag? Är det för att pigga upp mig lite eller är det för att retas för att jag ska till jobbet om en timme? Ursäkta denna negativa ordbajsning men ibland måste man få lufta lite.

Hoppas i alla fall att ni får en riktigt fin söndag och kan njuta av det himmelska vädret. Funderar på att ta med min bok ut i trädgården en liten stund innan jag måste gå… Bra idé?

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 17 April 2011

  1. Katte skriver:

    Lät som en superide! Hoppas allt känns lite bättre nu! Griniga dagar är inget kul alls jue.. 😦 oavsett vad anledning är.

  2. Sebastian skriver:

    Aldrig roligt najj!

Kommentera

