19 April 2011

Godmorgon människor!

Var uppe för tidigt idag med men inatt, inatt ska jag sova ordentligt! Har en fin dag framför mig dock. Nu ska jag till stallet och rida i värmen. Efter det blir det en powerwalk med Malin och Lovisa och lite senare kanske en glass i solen. Skön dag med andra ord! I eftermiddag ska vi fixa det sista till lilla Vilda som KOMMER IMORGON! Shit vad tiden har gått fort egentligen. Ska bara köpa mat och imorgon kommer hon 🙂 Sista kvällen i frihet nu då… 😉

(Här tänkte jag nu lägga upp en bild på Vilda och en katt men eftersom facebook i vanlig ordning inte samarbetar får ni nöja er utan bild helt enkelt 🙂 )

Så, nu pyser jag till pållen. Kram på er!

Uppdate: Här kommer nu bilden för de som är intresserade 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

