ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIIIGEEEEEEEEN!!!!

Finally! GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT ÄRE! Yes! Wiiiiiihooooo 😀

Vad nu då tänker ni. Det är Cougar town-time säger jag bara! I ett par månaders tid har jag väntat och äntligen, äntligen (!) är nya avsnitt ute. Ni kanske tycker att jag överdriver nu men det säger jag er att det gör jag inte och ni som fortfarande inte sett Cougar town, se den! NU! Ni har missat århundradets, kanske rentav årtusendets, bästa TV-serie. Nu smäller det! En perfekt avslutning  på en skön dag. I Sebastians knä med ett glas mjölk, lite choklad, en hund på magen och så COUGAR 🙂 Nu blev ni allt avis 😉

Nu ska jag varva ner från lyckan lite så jag kan somna sen. Godnatt på er 🙂 Puss&kram

Det här inlägget postades i Jag gillar, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

