Auisse

Har spenderat ett par timmar på stan medan Vilda var hos mamma och Frida hälsade på. Köpte med mig fika hem och så drack vi te innan jag åkte till stallet. Köpte nya produkter till mitt hår för de gamla är slut. Tänkte testa Auisse miracle moist-serien. En liten utvärdering kommer såklart. Nu har jag kört helt utan balsam ett tag för att jag inte vet vilket jag har velat ha, haha. Inte speciellt snällt mot mitt redan torra hår, men nu så!

Nu blir det lunch och snart jobb resten av dagen, tagga! 😉

Det här inlägget postades i Skönhet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

