Thunder

Har precis dragit förbi ett hejdundrande åskväder över Alingsås. Och nej, det var inte riktigt såhär det såg ut, bilden är mer symbolisk. Stackars mig, jag som längtat efter sommarens första åska satt i bilkö i bilen (vad skulle jag annars suttit i om inte bilen?Smartass mig…) och missade alltihop! Såg bara regnet som smattrade mot vindrutan och ”blinket” från blixtarna, tråk 😦

Nu ska jag i alla fall se färdigt filmen som jag inte han igår, sedan blir det en liten bilfärd för att uträtta ett ärende och efter det dansföreställning 🙂 Tagga!

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

