Waffles

Då var jag hemma efter några härliga timmar i Hagtorsslätt. Åkte till Katte, åt våfflor med glass och drottningsylt och pratade en stund innan jag begav mig till stallet för att mocka. Spenderade efter det ett par timmar i solen på pappas altan med alla katterna,Vilda och en bra bok. Riktigt fastnade i boken och det var längesedan. När jag var yngre var jag en riktigt läslus (är det fortfarande innerst inne) men nu tar jag mig sällan tid att läsa böcker. Måste bli bättre på det för det finns få saker som är så göttiga som att ligga i soffan med en godisskål och läsa en riktigt bra bok en regnig dag. Så det så!

Nu ska jag vika lite tvätt och sedan njuta ytterligare av min bok innan älsklingen kommer hem. Fortsatt trevlig dag allihop 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Waffles

  1. Katte skriver:

    Jag har alltid tyckt att det borde finnas en gilla knapp på bloggen!! 🙂

Kommentera

