13 Maj 2011

Goddag på er.

Har legat i sängen och läst nästan ända tills nu. Gick precis upp och åt frukost. Blev hembakta thekakor med ost och O’boy, mums!

Väntar på en tvätt som snart är klar och sen borde jag lyfta på arslet och dammsuga men har inte riktigt ork att ta tag i det. Lust har jag för här är så äckligt att man inte ens vill gå utan strumpor. Fy! Nä, jag måste dammsuga som ni hör.

Hade önskat att det skulle vara lite fint väder idag med så jag kunde sola lite idag med. Men man kan inte få allt. nu ska jag göra min dagliga bloggrunda 🙂 Tjing på er.

Jag och en cool katt i solen på altanen igår.

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

