Happy Friday peeps

Då sitter jag på min första rast denna fredagen den 13:e. Är Gött om bra folk och då är det så mycket skönare att jobba. Innan jag gick hemifrån lagade jag och Sebastian en god middag tillsammans. Så mysigt. Det blev kycklingspett med jordnötssås och till efterätt åt vi blåbärspaj, mycket gott! Vi har kommit till det där stadiet nu när vi knappt behöver prata för att förstå vad den andra vill. Vi bara gör och så funkar allt, himla skönt må jag säga!

Ville egentligen bara önska trevlig fredag, vad ni nu har för er 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

