Söndagkväll

Idag har varit en bakisdag på jobbet, fy! Cissi lurade i mig lite vin igår och min kropp var tydligen tröttare än vad jag visste och det slutade väl med att jag var lite väl glad i hatten. Karin och Cissi brukar väl i och för sig ha den effekten på mig 😉

Fick i alla fall med Matilda (hälsan själv) på en supertjockisglassbricka på jobbet. Är mycket nöjd med mig själv över att jag lyckades med det 😀 Rostad chokladmuffins i botten med glass och chokladsås uppepå, det ni! Nu ska jag och min man äntligen krypa ner i soffan och mysa. Bloggar mer imorgon. Ha en bra kväll och sov gott snyggingar 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

