10 Juni 2011

 

Goder morgon alleman 🙂

 

Jag har sovit så gott! Känner mig lagom utvilad igen, UNDERBART!!! Hur ofta är det man vaknar och känner sig nöjd? Inte så ofta för mig i alla fall. Ska strax åka till stallet och därefter ett par ärenden på stan. Efter det blir det smörgåstårta hos min älskade mormor som fyller 77 år idag 🙂 Ikväll väntar bröllop mellan Anna och Stefan, ska bli så fint! Kom på i detta nu att jag inte har någon vattenfast mascara! Hjäääälp! Aja, det är ju inte jag som ska gifta mig så ingen kommer ju kolla på mig i alla fall, haha, då är det lungt jue.

Ha en superfin fredag nu folket 🙂

  ~Bild från i fredags kväll, precis efter årets första dopp i MJörn. Så härligt!~

 

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

