14 Juni 2011

Morrn’ morrn’!

Jag har sovit så gott!! Efter en period då jag vaknade trött varje morgon trots att jag sovit ordentligt så är det underbart att vakna lagom utvilad på morgonen. Väntar på Matilda för en promenad och senare ska jag möta mormor en sväng 🙂 Behöver röja och ta hand om en massa tvätt här hemma idag men vi får se hur mycket ork jag har. Innan jag sätter igång den här dagen på riktigt ska jag gosa med lilla Vilda, goooos! 🙂

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 14 Juni 2011

  1. Sebastian skriver:

    *Tummen upp för gos!*

Kommentera

