Make Up

Goddag på er alleman 🙂

Hur är er dag so far? Min är lugn och skön. Har promenerat med Vilda, hälsat på Malin och fått en make-klass av Hanna. Kul att få testa nya produkter och färger, blev riktigt nöjd. Gillar speciellt deras mineralpuderfoundation. Otroligt lätt att jobba med och så täcker den inte över alla min älskade fräknar 🙂 Nu är kaffet klart och jag ska sätta mig och leta lite recept på nätet, finns ju hur mycket som helst! Lutar åt fisk idag, gooott!Tanken på det får dölja det faktum att jag saknar min man otroligt mycket 😦 Ha det fint så länge 🙂 Pusspuss

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

