Dye my hair

Nu är det snart dags att färga mitt hår igen. Utväxten börjar bli plågsamt synlig, inte gilla. Har lite svårt att bestämma mig för om jag ska färga det riktigt mörkt igen eller om jag ska ljusa upp det något med lite guldiga slingor. Jag vet,jag är ett freak när det gäller mitt hår. Jag älskar att ändra färg och hur hälsosamt är det för mitt stackars hår? Inte alls men det är så ROLIGT! Så det får väl gå dårå… 😛

Funderar på något sådanthär:

Mörkt men ändå ljust. Nu drar jag alldeles strax till jobbet och stannar där till efter 01 inatt. Peppa peppa!

Det här inlägget postades i Skönhet, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

