22 Juni 2011

Goddag, goddag 🙂

Idag sov jag till halv tolv, vägrade ställa klockan och det var så skönt! Gick sedan en promenad med Vilda. Sitter nu och kollar på Projekt Runwayfinalen med Kara Saun, Wendy och Jay. Har sett hela säsongen fram till nu men missat finalen så nu är det banne mig dags. Men givetvis kom jag in i det hela EFTER Kara Saun har visat sin kollektion som var den jag helst ville se. Typiskt som Nalle Puh skulle sagt.

Är för övrigt sugen på någon gammal serie att se på mina lediga förmiddagar med har lite stillestånd i hjärnan. Funderar på Sabrina the Teenage Witch. Vad tycker ni? Har ni några fler förslag?

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

