1 Juli 2011

Juli? JULI?! Tiden går för fort!!! Jag kommer hinna bli pensionerad innan jag hinner njuta av resten av livet, God! Njuter i alla fall i fulla drag nu, sitter med en kopp kaffe, Vilda slickar mig på benet ( 😛 ) , läser supergrymma Sofis mode och kollar på SYTYCD. Skön morgon. Gick upp i tid för att hinna slappna av lite innan jobbet, annars försvinner hela dagen känns det som. Hoppas ni alla får en fin fredag och start på helgen. Jag lever just nu på att det här är min sista helg innan det bli semester, weeeehoooo 😀 😀 😀

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 1 Juli 2011

  1. Sebastian skriver:

    Satt på tvättmaskinen igen? ❤

Kommentera

