Malmö

Då var vi framme i ett regniga Malmö. Trodde det skulle spricka upp senare under dagen men det ville sig inte. Jag som bara här sommarkläder med mig, typiskt. Lollo var i alla fall sjukt duktig idag så vi får hoppas hon gör lika bra ifrån sig imorgon 🙂

Nu har vi checkat in i vårt stora fina hotellrum på Scandic Sanct Jörgen. Alltid lika bra här. För en gångs skull riktigt längtar jag till frukosten! Nu ska jag ner på stan em stund och sedan lägga min trötta kropp i badkaret och bläddra i en tidning. Skön eftermiddag 🙂

image
image

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

