5 Juli 2011

Godermorgon på er!

Hoppas ni sovit gott, det har jag! När klockan ringde fattade varken jag eller mamma vad som hände. Ska bli skönt att få sova i sin egna säng inatt dock. Eller rättare sagt, det ska bli skönt att sova med mina älsklingar igen 🙂

Vi har precis ätit en smarrig frukost och nu sitter jag och väntar på mamma (ovanligt) som har varit uppe sedan åtta och fortfarande inte är färdig. Suck. Middagen igår var i alla fall supergod, var så mätt att jag trodde jag skulle spy och DET är inte vanligt för att vara mig kan jag lova, haha. Puss på er nu!

image
image
image

Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

