7 Juli 2011

Godmorgon på er!

Jag har sovit som en riktig prinsessa inatt. Hade inte haft något emot att ligga kvar i sängen en stund till med jag får ju inte sova bort hela min lediga dag heller. Ska läsa ikapp lite bloggar och bara ta det lugnt en stund. Sen ska jag ner till mormor och ta en kopp kaffe med henne innan jag ska låna hennes bil för att åka till Katte och få håret slingat. Ska bli spännande att se hur det blir med tanke på hur mitt hår suger åt sig färg 😛

Hoppas ni får en fin dag! Nu närmar sig helgen och säkert semestern för många liksom mig, CAN’T WAIT! 😀

För öövrigt är Vilda inte lika morgonpigg som jag 😉 Vårt monster nanar, men hon ser livsfarlig ut när hon gör det 😉

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 7 Juli 2011

  1. Sebastian skriver:

    Det är för att ingen ska våga sig nära och väcka henne!

Kommentera

