Jensens outfit

Detta hade jag på mig när jag och mamma var ute och åt i Malmö. Det är faktiskt min studentklänning jag har på mig. Det enda sorgliga är att på min studentdag för två år sedan gick axelbanden av. Jag fick tejpa fast den och knipa med armarna hela tiden för att den inte skulle trilla ner. Så fort vi kom hem bytte jag till en annan klänning för att kunna slappna av. När vi var i Malmö, satt den som en smäck. Ouch, bummer! Haha 😉

Klänning Lindex | Jacka KappAhl | Väska Lindex

Det här inlägget postades i Dagens outfits, Mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

