3 Augusti 2011

God förmiddag mina vänner 🙂

Fint väder idag igen 🙂 Wiiihoo! Var ute på sjön igår och vädret spårade ur totalt kan man säga. Åska, regn och blåst, vad hände liksom?

Bion igår var i alla fall bra. Dom fuckade hela slutet enligt mig men det är väl bara för att jag läst böckerna för många gånger 😛 Idag ska jag kolla när Sebastian klipper gräset ( 😉 ) och sedan ska vi fixa hemgjorda hamburgare och ikväll blir det fest för min del. Tobbe är i stan så det ska bli kul eftersom vi inte setts på nästan ett år! Ha en bra dag folket 🙂

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

