7 Augusti 2011

Goddag, goddag!

Pissregn här idag på min sista semesterdag. Så oförtjänt! Träffade just Tomas Di Leva på Kungsgatan med, i jeans och tröja, det var skumt. Att se honom utan kaftanen alltså. I eftermiddag blir det fika hos mami och sedan Diggilo, hoppas bara det blir lite stabildare väder så blir det nog mysigt 🙂

Har precis kommit hem från stan efter en fika med Linnea och Johanna. Så mysigt! Heeeela semestern har gått utan att vi har träffats typ en enda gång, så sjukt dåligt ju! Får trösta mig med att jag inte kommer jobba lika många helger i höst som jag brukar så vi kanske hinner ses mer då 🙂 Nu ska jag äta godis och mysa lite med älsklingen min 🙂

Fixade håret lite snabbt och enkelt imorse genom att göra två inbakade flätor som möts på vänster sida, flätas samman och fortsätter ner på vänster axel. En enkel och bra vardagsfrisyr som känns lite roligare än bara en knut på huvudet. Kräver dock att man kan göra inbakade flätor på sig själv.

Det här inlägget postades i Random pics, Skönhet, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

