8 Augusti 2011

8:e Augusti innebär för min och många andras del att semestern är slut. En ganska bedrövande tanke. Dock ska jag utbilda en tjej på jobbet idag så det är lite guldkant i allt det vardagliga. Hoppas bara att jag lyckas lära henne något… Haha, man vet aldrig.

Igår kväll var som sagt jag och familjen på Diggiloo. Det var lite segstartat men sedan blev det riktigt bra! Mysigt att göra något allihopa, man ses ju inte så 0fta när vi inte längre bor tillsammans. Nä, nu ser jag blå himmel, dags för en promenad med vovven, sedan Top Model, stallet och mot Donken för 11 timmars arbete. Lagom start på arbetsveckan 🙂

Hoppas ni får en bra start på vecka alla 🙂 Puss&kram

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 8 Augusti 2011

  1. ELLINORAK skriver:

    tack själv! 🙂 har du ridit länge? jag red i 5 år men slutade pga att min medishäst flyttade och sedan avlivades den andra jag fick ett halvår efter :/

  2. Lina skriver:

    Vad mysigt :D!

  3. Nilla Rosander skriver:

    rolig blogg, kul när du lägger upp bilder också, tråkigt att läsa om det inte finns några bilder! 😉 fortsätt så!! 🙂

Kommentera

