Bright sunlight

Då har jag lagat middag, tvättat lite och vart ute och busat med Vilda. Hon börjar verkligen fatta apport nu och det är riktigt kul att leka det med henne 🙂 Nu ska jag klä på mig och cykla till jobbet. Har inte alltför mycket ”tillbaka-till-jobbet-ångest” och det får man ju se som positivt 🙂

Här kommer de stackars få bilderna från vår underbara dag på sjön i torsdags. Pappa tog lite bilder som kanske får hamna i fotoalbumet i höst i alla fall 🙂 Enjoy!

Det här inlägget postades i Random pics, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bright sunlight

  1. Malin skriver:

    Hejsan!

    Just nu har jag frågestund på min blogg, så det vore jätte roligt ifall du ville slänga in en fråga!

    http://missjonssononly.blogg.se/2011/august/gor-ett-nytt-forsok.html

    Ps, fin blogg!

    Kram<3

Kommentera

